Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Víte, jak se tvoří laktát a jak ho odbourat?Laktát je sůl kyseliny mléčné a vzniká ve svalu v důsledku vysoce intenzivního anaerobního výkonu,... arr3NOVINKA OD NUTRENDU!!   Objednávejte v našem e-shopu!!!... arr3Nová příchuť 100% WHEY PROTEIN NUTREND   Objednávejte v našem e-shopu!!... arr3Jak rychle zhubnout?Lámete si hlavu, jak nejrychleji zhubnout? Už jste vyzkoušeli různé rady a ručička váhy se ne a ne... arr39 tipů na zdravé snídaně, které vám pomohou nastartovat denNe nadarmo se říká, že snídaně je základ dne. Zdravá snídaně totiž dokáže pozitivně ovlivnit úplně... arr3Víte, co je zač... ATP?Jedná se o zkratku, která je důležitá pro všechny sportovce. ATP = adenosintrifosfát. Neboli... arr3Víte, co byste měli vědět o... GLUKÓZE?Glukóza je nejběžnější a zřejmě i nejznámější forma jednoduchého sacharidu. Glukózu z běžného života... arr3Víte, jak vám pomohou... AMINOKYSELINY? Aminokyseliny jsou základním stavebním kamenem bílkovin, které mají v organizmu funkci především... arr3Co jíst před cvičením? 5 tipů na vyvážené jídloPoctivě a pravidelně cvičíte a výsledek není takový, jak byste si představovali? Mezi nejčastější... arr3Kreatin – vše, co o něm potřebujete vědětKreatin je jeden z nejpoužívanějších doplňků stravy ve sportu. Spousta lidí ho neprávem považuje za... arr3Co je HOMEOSTÁZA, a proč je pro sportovce důležitá?Homeostáza je pojem definující stálost vnitřního prostředí našeho organizmu a je důležitá pro růst... arr3PRODÁVÁME ZIMNÍ TERMO OBLEČENÍOblečte teple sebe i své blízké a v zimě nemusíte sedět za kamny. Na našem eshopu www.kyliesport.cz... arr3ZIMNÍ BUNDY ZA AKČNÍ CENY OBJEDNÁVEJTE ZDE https://www.kyliesport.cz/Bundy-c11_105_2.htm  ... arr3BOTY NOVĚ V PRODEJI !!Do našeho sortimentu jsme zařadili běžecké boty značky Asics a trekingové boty značky Jack Wolfskin.... arr3I v chladnějším počasí můžeme sportovat venku...Představujeme vám NOVINKY z Jitexu. Objednávejte pouze na e-mailové... arr3NOVINKA - PROTISKLUZOVÁ podložka do dračí loděNYNÍ NOVINKA - pro lepší komfort  protiskluzová podložka jen za... arr3!! PODSEDÁKY OPĚT SKLADEM !!

ZBOŽÍ V AKCI

KONTAKTY

KYLIE SPORT STUDIO - KYLIE WATER SPORT PRODUCTS
17. listopadu 216
530 02 PARDUBICE
tel: 466 530 085
fax: 466 530 085
napište nám
mobil: 602 212 756
IČ: 76200311

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


9 tipů na zdravé snídaně, které vám pomohou nastartovat den

Ne nadarmo se říká, že snídaně je základ dne. Zdravá snídaně totiž dokáže pozitivně ovlivnit úplně celý Váš den.

 

Obzvlášť důležitá je snídaně také při hubnutí, a proto byste ji rozhodně neměli vynechávat. Pokud ráno nestíháte a nejste zvyklí snídat, zaručujeme vám, že po přečtení našeho článku si od zítřka natáhnete budíka dobrovolně o trošku dřív. 

 

Proč je snídaně důležitá?

Tělo potřebuje po celonočním půstu energii. Když mu ji nedodáte vydatnou snídaní, poradí si jinak. Najede na tzv. „šetřící mód“, protože se bojí, že nebude mít dostatek energie na všechny potřebné procesy. Výsledkem dlouhodobého vynechávání snídaně je proto právě nepopulární zpomalení metabolismu.  

Vynechávání snídaně či její špatné složení bývá jedním z hlavních důvodů, proč se vaše snahy o hubnutí dlouhodobě míjí účinkem. Dalším doprovodným jevem je také to, že lidé, kteří vynechávají snídani, pak tento kalorický deficit dohání v průběhu dne či večer, kdy se přebytečná energie mnohem snadněji ukládá do tukových rezerv. Obdobné problémy byly popsány také u dětí a dospívajících (Szajewska a Ruszczynski 2010).

 

Kdy je nejlepší čas snídat? 

Ideální je, pokud si snídani dopřejete do hodiny po probuzení. Pokud se vám to nedaří, a nemáte brzy po probuzení hlad, nezoufejte. Zkuste na to jít postupně a každý den se pokuste snídat třeba o 10 minut dřív než ten předchozí, dokud se nedostanete k této hranici.

Hodně aktivních lidé také řeší, zda snídat před cvičením. Možná vás zklameme, ale bohužel na to neexistuje jasná odpověď. Většina odborníků se však shoduje, že pro efektivnější spalování tuků je lepší tělo „nakopnout“ aspoň menší dávkou jednoduchých sacharidů v podobě banánu nebo freshe z ovoce, než jít sportovat úplně na lačno (Veasey et al. 2015). 

 

Z čeho by se měla vyvážená snídaně skládat?

Nejdůležitější je, aby ve vaší snídani byly zastoupeny všechny základní živiny — cukry, tuky a bílkoviny v těch nejlepších formách. Asi tušíte, že rohlík s uzeninou nebo toast s marmeládou není úplně ideální volba. Jaké potraviny tedy patří do zdravé snídaně?

Nebojte se sacharidů k snídani

Zaměřte se na komplexní sacharidy, a naopak co nejvíc omezte ty jednoduché, které obsahuje třeba bílé pečivo nebo oblíbené snídaňové cereálie. Zařaďte:

  • celozrnné pečivo,
  • ovesné vločky,
  • pohankové vločky.

Zařaďte bílkoviny

Bílkoviny by měly být základem každého jídla během dne. Vhodnými zdroji jsou:

  • jogurt — řecký, skyr
  • sýry — cottage, mozzarella
  • kvalitní šunka
  • vejce

Nezapomínejte na zdravé tuky

Určité procento živočišných tuků nalezneme v již zmíněných sýrech, jogurtech nebo vejcích. Z rostlinných zdrojů se na snídani skvěle hodí avokádo, burákové máslo nebo různé druhy oříšků.  

 

Čím snídani doplnit?

  • ovoce — v přiměřeném množství, skvělé jsou především bobule, jablka nebo banán 
  • zeleninu — v neomezeném množství, zdroj vlákniny, vitamínů a minerálů
  • semínka — konopná, chia aj.
  • kvalitní protein — obohaťte své oblíbené kaše, smoothie nebo palačinky o hodnotné proteiny 

9 tipů na zdravou snídani pro nejlepší start vašeho dne

  • ovesná kaše s banánem, skořicí, lžičkou burákového másla a ořechy
  • proteinové palačinky s čokoládovým krémem
  • celozrnné pečivo s lučinou a kvalitní šunkou (s min. 90% obsahem masa)
  • banánový chlebíček s banánovým proteinem
  • pohanková kaše s hruškou a troškou čekankového sirupu
  • čokoládové smoothie s kokosem a banánem
  • ovocné smoothie s vanilkovým proteinem
  • lívance z celozrnné mouky, poleva z lesních plodů s troškou medu
  • granola s řeckým jogurtem a ovocem

 

 

Veškerou sportovní výživu můžete objednat v našem eshopu.